Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 25 martie 2008

"Prajiturele "cu fulgi de ovaz si stafide


reteta elena antony

1/2 pound unt/margarina (227 g unt)
1 cup zahar brun (=220 g)
1/2 cup zahar granulat (=100g) {eu am pus 50 g ,data viitoare renunt,nu-mi plac asa de dulci}
2 oua
1 lingurita extract de vanilie
1 1/2 cups faina (=187 g)
1 lingurita bicarbonat de sodiu
1 lingurita scortisoara
1/2 lingurita sare(optional)
3 cups fulgi de ovaz (=~ 220 g)
1 cup stafide (eu am pus 1/2 cup stafide, 1/2 cup chocolate chips) ( sau 1 cana)

Se bate untul cu zaharul brun ,ouale si zaharul granulat pana devine cremos:

apoi se adauga cacao,fulgii de ovaz,stafidele,ciocolata,faina,aromele,bicarbonatul:

vom avea un aluat mai compact:


din care se ia cu o lingura ,si se pun pe hartie de copt gramajoare , lasand spatiu intre ele :


Se coc in cuptorul preancalzit la 350 F/180 C pentru 10-12 min.Se scot si se lasa 1 min sa se raceasca in tava.(nu le atingeti sau apasati sa sunt fragile )

Niciun comentariu: