Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 6 februarie 2009

somon cu sos de sofran si orez salbatic




azi e vineri si la noi este zi de peste.reteta am gasit-o la maya pe blog si mi-a facut imediat cu ochiul:

-4 fileuri somon
-1 ceapa mica
-1 lamaie
-500ml supa de legume
-100ml smantana dulce pt frisca
-1 lingura amidon
-sare,piper,sofran

in 2 -3 lingurite ulei masline rumenim ceapa tocata fin,impreuna cu o felie lamaie.adaugam supa,lasam sa dea 2-3 clocote si apoi turnam smantana+amidonul,sofranul,condimentele si lasam inca 1-2 min pe foc.sosul il turnam intr-o forma ce va merge apoi la cuptor.

intr-o alta tigaie punem ceva ulei masline,1 catel usturoi felii si o crenguta de rozmarin si prajim pestele cate 1 min pe fiecare parte:

la mijloc trebuie sa ramana inca crud.il punem in sos si dam la cuptor,la 250grade,pentru 10min.
intre timp fierbem orezul si apoi servim pestele cu sos si orez.
o nebunieeeee!!!! trebuie sa incercati.

7 comentarii:

Camelia M. spunea...

Arata demential .... Imi ploua in gura!
Tre' sa incerc si eu reteta asta!

Ducesa spunea...

chiar am gatit si eu ieri ceva asemanator, somon in sos de arpagic si orez.arata bine si cum ai facut tu.

Loredana spunea...

la voi in bucatarie chiar sunt bunatati! si aveti drepatate, chiar ne fac cu ochiul! yami!

Paradis spunea...

arata tare bine,plus ca am o pofta de lup acu.Miha,un weekend placut.

Marcela S. spunea...

Yummy! Delicios arata pestisorul. Te pup.

Sorin spunea...

Buna Mihaela,
Am trecut pe la tine sa iti spun ca la mine pe blog te asteapta un set de premii pe care trebuie sa le ridici.
Te pup, Mihaela!!! :)

Anonim spunea...

Draga Mihaela, vad ca e plin de bunatati pe aici pe la tine, minunata reteta. Am trecut sa te invit la o leapsa. Te rog sa vi sa o ridici. Pupppp! :)