Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

bagels cu masline



100g masline verzi tocate fin
225ml apa(am pus apa+lapte)
20g drojdie proapata
400g faina
4linguri ulei masline
1lingurita,nu plina, cu sare
1ou

apa si laptele le-am incalzit,am dizolvat drojdia si 1 lingurita zahar apoi am lasat la dospit,am pus uleiul si am mai lasat 20min.



separat am amestecat faina cu sarea,am turnat drojdia peste faina,am pus maslinele si am framantat pina a iesit un aluat fin si elastic.



am lasat 45min la dospit



si apoi am impartit aluatul in bucati de aprox 85 g si am facut cate o gaura cu o lingura de lemn in mijloc,apoi am invartit in jurul axei sa se largeasca.



am pus apa cu sare la fiert si i-am aruncat inauntru.



dupa 2-3 min maxim i-am scos pe tava pregatita cu hartie de copt,




i-am uns cu oul batut si i-am dat la 200 grade cam 25min,cuptorul incalzit dinainte

Niciun comentariu: