Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 6 martie 2008

painici in forma de muffins


pt ca din fiecare portie ies numai 6 painici,eu am facut 2 retete deodata:

paine simpla cu ou


300g faina
1/2 cub drojdie
100ml lapte
1/2 lingurita sare
1 ou
1 lingurita miere


painici cu faina integrala si seminte:

-100g faina alba
-70g faina integrala grau
-100ml lapte
-cate 1/2 lingurita sare si miere
-20g unt
-50g seminte de floarea soarelui
-50g seminte susan

am pregatit 2 castroane,intr-unul am pus faina alba si oua in cel de-al doilea cele 2 tipuri faina,semintele,sare.am incalzit laptele si am dizolvat inauntru drojdia,am pus mierea si am lasat sa dospeasca:

dupa 5 min am turnat peste faina:

framantam cu mana:

lasam la dospit 45min:

impartim fiecare aluat in 6 parti:


se formeaza bilute si se pun in tava de muffins unsa:

se coc la 185 grade.

sunt ideale la micul dejun cu lapte si dulceata.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cele cu seminte suna foarte "sanatos". In plus e fun-ul de a gasi ceva crocant prin painica.

mihaela spunea...

"semintoasele"sunt foarte bune,pacat ca a doua zi sunt cam tari.dar le-am incalzit la MU si au fost ok.