Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 25 martie 2008

muffins cu mac si banana


mi-am luat tavi noi de muffins si trebuiau testate :)).cred ca modelul se va vedea insa abia la testul cu inghetata ca aici nu prea are cum

si pe verso,minuta curioasa nu a vrut sa stea 2 secunde deoparte sa pot face poza:

reteta de aici:

pt 12 bucati:

250g faina
1 plic praf de copt
4 linguri iaurt simplu,natural
125g zahar
2 linguri mac
50g unt
1 banana coapta
2 oua

intr-un castron mixam zaharul,macul,untul incalzit 30sec la MU,iaurtul, ouale si banana cuburi:


apoi adaugam faina si praful de copt

compozitia obtinuta o punem in forma de muffins,eu am pus-o in forma noua si apoi restul in tava normala de muffins,pregatita cu hartiute:

si coacem la foc potrivit 20min:

deasupra am pus ceva ciocolata topita cu 1 lingura unt.sunt declicioase si imi place ca si a doua zi sunt la fel de proaspete.

3 comentarii:

Edith spunea...

Faine noile forme de briose :) Sa le folosesti sanatoasa si cu spor (ca am vazut ca la briose esti expeeeerta :).. )

Ginette spunea...

Absolut minunata forma si absolut delicioase briosinele. Vreauuuu si euuuuu. Felicitari !!!! Pupici !

mihaela spunea...

ne plac briosele,mai ales lui matei.se fac si foarte repede,asta e important.