Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 octombrie 2011

sarmalute cu ciuperci si carne de porc








nu am mai mancat sarmalute din vara de la nunta fratelui meu si cum ne era dor de ele am facut aseara o portie mica,cat pentru noi 3.

-500g carne tocata porc
-200g ciuperci din conserva
-1 ceapa
-100g orez
-sare,piper,verdeata
-frunze de varza acra
-marar
-250 ml sos de rosii

se amesteca ingredientele pt umplutura:

se taie frunzele daca sunt mari in 2 si se scoate vena din mijloc,se pune umplutura la un capat si ruleaza strans,ascunzand capete in interior.se aseaza in forma pregatita cu cateva frunze de varza:


2 foi dafin si sosul de rosii diluat cu apa se toarna deasupra,se pun 2 fire marar si se acopera din nou cu frunze:

eu le-am fiert in cuptor,la 200 grade,acoperite cu capac pentru 2 ore,apoi inca 20min fara capac,pina cand frunzele au fost moi.
se servesc cu smantana si mamaliguta!


.

5 comentarii:

mihaela spunea...

multumec bianka!

Livia spunea...

Delicioase!

mihaela spunea...

daaaa,mai ales ca nu mancam prea des!

Antonina spunea...

o bunatate!! mama mai face de post cu ciuperci si nuci.. un deliciu!! imi place tare combinatia ! pupici

mihaela spunea...

antonina nu am mancat combinatia cu nuci,eu le fac in post cu ciuperci si legume.!