Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 24 octombrie 2007

tarta cu mere si budinca


aluat:
300g faina
1plic praf de copt
150g unt
125g zahar
50 g quark
1ou

umplutura:

1kg mere acrisoare
350ml suc mere
100g zahar
1lingura scortisoara
50g stafide
1plic budinca de vanilie
1lingura faina pentru paneuri

se amesteca toate ingredientele pentru aluat si coca rezultata se lasa la rece 1h.intre timp pregatim umplutura.amestecam sucul de mere cu zaharul si praful de budinca.le punem la fiert si cand incepe sa se ingroase adaugam merele curatate de coaja si taiate cubulete micute.se amesteca incontinuu pina se ingroasa.apoi punem si stafidele.
se intinde 2\3 din aluat in forma de tarta.deasupra se presara lingura de faina si se toarna amestecul de mere.restul de aluat se intinde ,taie fasii si se aranjeaza deasupra.tarta se da la cuptor pentru 40min,la 190 grade.eu am mai lasat-o 12 min numai cu rezistenta de jos,pentru a fi sigura ca este si foaia de jos bine coapta.rece se presara cu zahar pudra.

4 comentarii:

Anonim spunea...

acum o ora am scos tarta din cuptor si e foarte buna. Am folosit smantana in loc de quark si aluatul a iesit putin faramicios, a trebuit sa-l pun pe bucatele, ca pe plastilina, si am pus putina gelatina in loc de budinca, dar rezultatul a fost foarte bun si data viitoare fac cu budinca.
Stii vreun inlocuitor mai bun decat smantana pentru quark? Ca eu asta am gasit pe net, dar din cum a iesit aluatul am ajuns la concluzia ca nu e ok ^_^
Oricum, multumesc mult pentru reteta si in curand voi incerca si altele.

mihaela spunea...

rox uite ca nu m-am gandit sa scriu in paranteza ce este quark-ul si cu ce se poate inlocui.
este o crema branza dulce,nesarata si poti folosi crema de branza de la Philadelphia.
smantana nu este chiar asa buna,face aluatul faramicios in loc sa-l lege.

spor la treaba si te mai astept sa treci pe aici.

Anonim spunea...

Multumesc mult :)
Eu cand am vazut aluatul eram gata-gata sa-l arunc, dar am zis ca daca am ajuns pana acolo... La final a fost foare bun, si asa, dar data viitoare incerc cu crema de branza.
Maine e ziua bunicii mele si acum caut ceva retete pe la tine, sa-i fac o surpriza :)

Dedicut spunea...

Super tarta, se va repeta ca prea repede s-a terminat!