Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 23 noiembrie 2008

prajitura cu afine,de post


160g margarina
140g zahar
260g faina
1 plic praf de copt
180ml lapte soia
1 compot afine,foarte bine scurse se suc

eu am folosit lapte de soia cu aroma de vanilie:


margarina,zaharul si 1plic zahar vanilat le mixam bine,adaugam faina,laptele soia si praful de copt.turnam compozitia intr-o tava mica pregatita cu hartie de copt:


punem la cuptor pt 5 min apoi asezam deasupra fructele:



si coacem in continuare inca 35-40min pina cand e scobitoare curata si prajitura s-a aurit deasupra:

se lasa sa se raceasca,se poate pudra cu zahar:

rece se taie.este extrem de pufoasa si buna,sotului meu nu i-a venit sa creada ca este fara oua.

4 comentarii:

Mona spunea...

Miha, si la noi a venit frigul..a nins putin dar nu s-a asternut deloc..a fost tare frumos sa vedem prima ninsoare din aceasta iarna(care inca totusi nu a inceput, calendaristic)..sa speram ca macar de Sarbatori vom avea zapada..
cred ca a fost o adevarata incantare pentru Matei, sa se joace cu zapada...ii trimit un pupic dulce , asa ca el :)

..super prajiturica..si ce bine arata !!
am notat reteta ca-mi place tare mult...
te pup si -ti doresc o saptamana cat mai frumoasa :)

Amalia spunea...

Foarte bine arata praji, ma gandesc sa o fac si eu mai ales ca este de post.

Anonim spunea...

Buna. Eu am facut prajitura asta, dar in loc de afine am pus zmeura proaspata si a iesit foarte gustoasa, dar in interior a ramas cam umeda si nu stiu de ce; de aceea vreau sa te intreb ce gramaj are plicul de praf de copt, si la ce temperatura pui cuptorul.
Maria

mihaela spunea...

pt ca abia acum am vazut comentariul tau maria iti raspund dupa un secol!
cuptorul la 185grade,cu ventilatie!