Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 7 aprilie 2011

omleta cu foi yufka,la cuptor



reteta a scris-o Poca pe culinar dar eu am mai adaptat-o la gusturile noastre.nu ma asteptam sa iasa o omleta atat de buna...s-a terminat imediat.

-4 oua
-100g smantana
-1 foaie yufka
-sare,piper
-100g cascaval
-100g branza feta
-1 ardei gras verde
-cateva masline negre

ouale se bat usor,se adauga s´mantana,cascavalul si branza feta rase pe partea mare,ardeiul cubulete,maslinele si la sfarsit condimente+foaia yufka sfaramata:

compozitia am pus-o intr-o forma unsa,rezistenta la cuptor:

dupa 20-25min oul s-a legat si e omleta e gata:

e delicioasa atat calda cat si rece, si merge de minune la micul dejun dar si la cina,langa o salata.


.

4 comentarii:

Dana Mariette spunea...

N-am folosit foi yufka !!??cum sunt?Omleta arata super!

Claudia Moser spunea...

Foi yukfa? Ce sunt? Unde le-ai cumparat in Germania?

mihaela spunea...

mariette sunt ca foile de placinta,numai ca ceva mai groase.

mihaela spunea...

claudia eu cumpar foile de la magazinul turcesc de la mine din oras.chiar asa scrie pe ele:yufka teigblätter.nu sunt sigura dar cred ca am vazut si in kaufland.

omleta am facut-o cu niste resturi pe care le aveam in congelator,daca ajung sapt viitoare la cumparaturi voi pune si o foto cu ambalajul daca te intereseaza.