Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 26 octombrie 2007

mancare scazuta de mazare cu marar si snitele din piept de pui


am calit o ceapa mare cu 1morcov razuit,1/2 ardei gras galben si 2-3 falii bacon in 3 linguri ulei,apoi am adaugat mazarea congelata,am mai lasat 5 minute.am pus o lingura faina,vreo 400ml apa+knorr gaina si marar.am lasat sa fiarba pina a scazut,amestecand din cand in cand.la final sare si piper daca mai este nevoie.

Un comentariu:

FALINA spunea...

Chiar azi am facut-o si am sa-ti dau pagina unde le am puse pozele ca nu stiu sa le pun pe o pagina diferita. asta e sunt incepatoare.
Foarte buna mancarea Mihaela. Felicitari ptr Blogul tau este super. cata rabdare si dedicatie... Inca o data felicitari. chiar azi te-am gasit prin blogul lui Totoro ca-i trimit un pupic.
Salutari...