Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 17 noiembrie 2008

peste cu sos de rosii si capere



3-4 pesti.aprox 1kg
4 rosii
1 ceasca sos de rosii pasate
150ml vin alb
4 catei usturoi
2 linguri capere
putin zahar
sare,piper,zeama lamaie
3 linguri faina



pestele stropit cu zeama lamaie si bine condimentat se trece prin faina si prajeste in ulei incins:

apoi se scoate si aseaza intr-o forma ce merge la cuptor.in uleiul de la peste aruncam usturoiul feliat si rosiile cuburi,acoperim totul cu capac si lasam vreo 3-4 min ,apoi

stingem cu vinul si sosul de rosii si caperele, fierbem cateva clocote.condimentam cu sare,piper,verdeturi si daca sosul este prea acru adaugam putin zahar,apoi il tunam peste pestele din forma:

dam la cuptor 30min la 185 grade:

apoi servim cu mamaliguta.

Un comentariu:

Mona spunea...

Buna Miha, te vizitez mereu cu placere, si de fiecare data vad numai "bucate"alese..esti o gospodina desavarsita..felicitari !!
..asa cum era de asteptat si aceasta reteta cu peste este delicioasa..cam tot asa fac si eu da nu am pus capare pana acum , in schimb am pus masline..am sa fac si asa ca tine (intai trebuie sa cumpar capere ca momentan nu am in casa)..

ps. eu ti-am mai scris inca un mesaj acum cateva zile (la un post cu o painica frumoasa si rumena) in care te anuntam ca ti-am oferit un premiu...cand ai timp poate treci pe la mine..
te pup :)