Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

tarta cu ciuperci


aluat:
125g unt(am pus margarina)
250g faina
1ou
1/2lingurita sare(eu am pus sare cu verdeata)

umplutura:
350g ciuperci
3cepe
200g smantana acra
3oua
sare,piper,patrunjel tocat
in + fata de reteta am pus o mana de cascaval razuit.



pt aluat se amesteca toate




si coca formata se da 30min la rece.




intre timp punem ciupercile si ceapa tocata la calit in 2 linguri ulei masline si lasam la foc mic pina se evapora tot lichidul si se moaie ceapa.le lasam la racit.



batem ouale ,intregi,bine si adaugam smantana



si amestecul de ciuperci,sare,piper.

intindem aluatul in forma de tarta unsa si pudrata cu faina(cel mai usor merge cu ajutorul foliei de impachetat)aranjam frumos marginile si punem 10min la copt la 185 grade,cuptor incalzit inainte.


apoi scoatem si turnam deasupra amestecul de ou+ciuperci



presaram cascavalul



si dam la copt la 185 grade pt 45min



cand am refacut-o,am adaugat si un ardei gras rosu tocat

Niciun comentariu: