Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 23 octombrie 2008

cookies cu ciocolata alba




100g ciocolata alba tocata fin
125g unt moale,lasat cateva ore la temp camerei
80g zahar brun
1 priza sare
1ou
220g faina
1lingurita praf de copt

se mixeaza zaharul brun cu untul si oul pina cand zaharul s-a topit.apoi incorporam faina+praful de copt si la final ciocolata tocata marunt.cu mana formam bile din aluat pe care le aplatizam putin si le asezam in tava cu hartie de copt la distanta intre ele:

coacem 10-12min la 180 grade:

le lasam in tava sa se racoreasca si intareasca putin si apoi le punem savura.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Un premiu pentru tine.:P

Silvia spunea...

Am facut reteta ta dar fara ciocolata alba ca nu ii place piticului meu si au iesit bestiale. Eu am pus stafide si migdale pe ele am adaptat dupa mofturici, merci de reteta !Silvia