Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 24 iulie 2009

painici cu masline








ideale pentru party sau micul dejun:

aluat:
200ml lapte
400g faina grau
1 lingurita rasa sare
3 linguri ulei masline
1 lingurita rasa miere
1 cub,45g drojdie proaspata

in plus:
20masline verzi

se framanta din toate ingredientele un aluat fin si omogen care se lasa 1h la dospit.se imparte in 20 bucati egale,din care se modeleaza painici si in mijlocul fiecareia se pune cate o maslina,apasand bine:


ajutorul de bucatar e prin zona si tine neaparat sa participe la actiune :-)


se pun in cuptorul preincalzit,vreo 20 min la 200 grade.
va dorim un week-end minunat !!!!!

6 comentarii:

ama spunea...

ce ajutor de nadejde ai tu :)

un weekend frumos si voua! :)

Federica Simoni spunea...

che buoni questi panini!!mmm..

che bel bimbo!!

Anonim spunea...

asta da!
asa se explica sporul pe care-l ai in bucatarie....ajutorul tau de nadejde!
Nu stiu daca am revenit sa-ti spun, dar ca urmare a inspiratiei capatate de pe blogul tau am vizitat orasul Kassel.:) Multumiri.

Liana Morar

mihaela spunea...

liana ma bucur ca ai trecut pe aici.v-a placut orasul kassel,parcul si castelul??sper ca ati prins cascada.
te pup

Anonim spunea...

Mihaela ne-a placut foarte tare orasul Kassel, dar mai ales plimbarea pana la statuie si 'napoi. Vremea a fost superba, 22 grade cu soare, dar din pacate nu a fost dat drumul la apa din cascada....data viitoare poate.
Oricum mai trec pe la tine sa ma bucur de retetele tale, dar abia astept sa revin dupa vizita din septembrie de la Barcelona.

Cu drag,
Liana Morar, Frankfurt am Main

Dinu Veronica spunea...

Buna! Am descoperit blogul tau cautand ce sa mai gatesc. Am inceput cu aceste painici si Mara, fetita mea de 10 ani, m-a pus sa-ti scriu sa le laud. A mancat trei pe nerasuflate! Mai multe nu a putut! Am sa mai incerc si alte retete cu siguranta. Am ochit o gramada, caci am de unde. Dupa ce le vom prepara, Mara mea si cu mine, am sa-ti scriu sa-ti spun impresiile! Salutari si numai bine din Bucuresti! Veronica