Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 15 aprilie 2010

tarta cu iaurt si capsuni



aluat:
-2oua
-30g faina
-30g amidon
-30g migdale tocate
-1/2 plic praf de copt
-75g zahar
-1 plic coaja portocala razuita de la dr.oetker

umplutura:
-500g iaurt cu vanilie
-3foi gelatina
-100g miere
-200g frisca

-500g capsuni
-1plic guss de tarte,rosu

mixam ingredientele pentru aluat si il turnam apoi in tava de tarta unsa si pudrata bine cu faina:


coacem 10-12min la 180grade si apoi lasam sa se raceasca si rasturnam pe un platou:

pt umplutura mixam mierea si iaurtul,dizolvam gelatina cf.instructiunilor de pe plic si o adaugam la iaurt.dam 25-30min la rece pina incepe sa se lege.batem frisca si amestecam cu iaurtul apoi turnam peste blat:


asezam fructele taiate in jumatati si turnam plicul de guss rosu pregatit cu 250ml apa


dam tarta la rece 2-3 ore inainte de a fi servita.

6 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Ador tarta asa facuta!!!!Apoi ca-i cu capsuni.......i-mi lasa gura apa!!!

Ruxi spunea...

Se vede ca a vinet primavara..incep sa apara tartele cu fructe de sezon ;)

Ruxi spunea...

Se vede ca a vinet primavara..incep sa apara tartele cu fructe de sezon ;)

Bianca spunea...

Tare bine arata. Ma mir ca e facuta tarta doar din 2 oua.b Eu pun 4 deobicei si sigur e aceeasi tava de tarta.
Hm..mi-ai dat de gandit:)

mihaela spunea...

bianca reteta de la blat am gasit-o intr-o revista si m-am gandit sa incerc ceva nou.
diferenta intre blatul cu 4 oua este doar de grosime.nu creste asa mult,dar nici nu e nevoie...umplutura e delicioasa sine plac mai cremoase.

Unknown spunea...

Hristos a Inviat Miha, va pup pe toti!
Tarta arata mmmm... ce buna ar fi acum la cafeaua mea tarzie :P