Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 19 aprilie 2008

drob de pui cu iaurt si marar



reteta de la Mona

eu am avut numai o caserola de 500g ficatei,asa ca am mai redus din restul cantitatilor originale.

500g ficatei de pui
3 oua
2 felii de paine inmuiate si stoarse bine
3 linguri de pesmet
1 lingura de boia de ardei
3-4 catei de usturoi zdrobiti/pisati
1 iaurt de 200ml.
o legatura marar, patrunjel taiat marunt
sare , piper
3 fire ceapa verde

am pus la robot toate ingredinetele(mona zice sa calim ficateii si apoi sa-i trecem prin masina de carne si sa-i amestecam cu restul ingredientelor)

compozitia rezultata se pune in tava unsa cu ulei:

si am dat-o la cuptor ,la 150 grade,cam 35-40min,apoi am stins focul si am mai lasat-o 5-10min:

rece am taiat felii:

este un drob cremos,deloc uscat...aseara am mancat jumatate din el la cina.

5 comentarii:

Edith spunea...

foarte bine arata si cred ca e tare bun! Nu il vazusem la Mona ...

mihaela spunea...

l-a scris pe forumul RC,numai cu poza finala parca.
e foarte bun,il voi face si de pasti,asta a fosr incalzirea :)

Unknown spunea...

Miha multumesc pt reteta, caut de mult o reteta de drob de pui, sigur am sa-l fac de Pasti :)

Poop

mihaela spunea...

isabela sunt convinsa ca iti va placea.

Mona spunea...

mihaela, ce surpriza mi-ai facut cu drobul !!..eu cred ca am si uitat sa-l bun pe blog..am sa verific, si daca nu, am sa-l pun :)
este un drob excelent pe care eu il fac mereu de multi ani,de Paste (si nu numai)...noi nu prea mancam carne de miel/oaie...si de aceea am gasit un inlocuitor al drobului de miel...
imi place mult cum ti-a iesit, si ma bucur ca v-a placut...pupici