Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 15 octombrie 2007

Ciabatta cu rosii uscate si masline


500g faina
1pachet drojdie
250ml apa
75g masline negre
75g rosii uscate,in ulei
3linguri ulei masline
1lingurita sare
1lingura miere

aluatul l-am facut in MP.cand mai avea 5min de framantat am adaugat maslinele si rosiile cuburi.l-am lsat la dospit,apoi l-am pus in tava tapetat cu hartie de copt si am dat la cuptor la 195 grade pentru 40min.

4 comentarii:

Gospodina spunea...

Mamica de Fluturas dragalas,
Am prestat astazi aceasta minunata reteta "Ciabatta cu rosii si masline"
Fiul meu mi-a cerut sa ii fac sandwichi la scoala, am ramas cum se spune interzisa pentru ca din piza imi scoate maslinele.
Tin absolut sa iti spun ca esti o culinareasa talentata si ca tot ce am facut din retetele tale sint EXCEPTIONALE !

Gospodina spunea...

M-am emotionat si am uitat sa iti spun Mersi pentru toate retetele care le pui aici.
Mersi :)

mihaela spunea...

cristina ma bucur ca ai trecut pe aici si ai incercat cateva din retete.
cand am timp trag cu ochiul si eu la ce minunatii ai tu pe blog.

te pup
miha

Anonim spunea...

super blog!
felicitari