Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

tarta cu piersici


-5 oua
-200g zahar
-200g unt la temp camerei
-200g faina+1lingurita praf de copt
-1 esenta rom,zahar vanilat
-4 piersici proaspete sau din doza.

am frecat galbenusele cu zaharul,untul si zaharul vanilat iar albusele le-am batut spuma tare.le-am incorporat in crema de galbenusuri si am pus faina+praful de copt si esenta.

aluatul apoi l-am turnat in forma de tarta unsa si pudrata cu faina.si am aranjat deasupra piersicile. am dat la copt 45 min la 185 grade.si cand s-a racit am pudrat cu zahar vanilat, pudra.
si am taiat felii.


.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Acum am scos din cuptor prima tura de tarte - le-am pus in forme de mini tarte - si arata extraordinar :) Am plecat din bucatarie sa nu le vad pana se racesc, ca prea arata bine :)
Multumesc mult pentru reteta.

mihaela spunea...

cu place rex! si te mai astept in bucataria mea!