Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 28 noiembrie 2008

placinta de post cu mere







in 10 zile ne pregatim sa plecam spre romania si trebuie sa termin ladita cu mere primita cadou.

aluat:
300g faina
1 varf cutit sare
150g margarina
1-2 linguri apa
130g zahar

umplutura:
10mere dulci
2 linguri zahar
1 lingura scortisoara

amestecam ingredientele pentru aluat si rezulta aceasta coca(daca vedeti ac nu se leaga mai puneti apa sau faina daca e prea moale aluatul,important este sa nu se lipeasca de maini si masa)


se pregateste umplutura cat sta aluatul la rece.merele taiate cubulete se pun cu zaharul si scortisoara pe foc pentru 15min pina cand s-au inmuiat bine.
se imparte aluatul in 2 parti si intind 2 foi pe folie alimentara.una se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt si se inteapa de cateva ori:


deasupra asezam compozitia de mere calduta(dar NU fierbinte)

si punem foaia 2,apasand usor marginile:


am dat la copt 45min,ultimele 15 la rezistenta de jos la 185 grade:

se lasa sa se raceasca bine si taie:

se poate pudra cu zahar.este delicioasa si pentru ca am intins mai subtire partea de sus a iesit usor crocanta.

4 comentarii:

corys spunea...

Draga Miha...arata bine.Am mai luat retete de la tine.Esti o mare gospodina.Pleci din Romanica definitiv sau la prieteni ori la familie?

mihaela spunea...

cory multumesc de cuvintele frumoase.in romania plecam 3 saptamani la familie,sa petrecem sarbatorile de iarna acolo.

Elisu mic spunea...

Mihaela...de ceva timp..vreau sa iti spun ca te admir foarte tare pentru indemanarea ta si pentru felul in care ai organizat totul pe blogul tau care e ca un magnet pentru mine :)

Sufletelul meu e asa fericit caci azi mi-am creat si eu un blog de culinareasa, asa cum visam de ceva timp.

Acum pot sa va trimit mesaje in voie...si in curand, cand am sa pot posta si ce stiu eu sa fac, poate va voi inspira si eu catusi de putin.

Pana atunci..avand in vedere ca eu stau la camin si nu am aragaz, va voi rasfata mai mult cu retete "reci"...dar vii si sanatoase.

Te imbratisez si felicitari pentru micutz...care este un dragalash!

Elisu mic spunea...

Yeyyy cat ma bucur ca ai raspuns!Iti multumesc mult pentru urare si iti doresc asemeni. Eu pot spune ca numar zilele pana cand am sa ajung acasa, atunci aproape de Craciun. Pana atunci...ma invart prin Buc intre proiecte pt facultate, treburi "casnice" in camera mea de 2 pe 2 metrii si ori de cate ori am timp...internet :D.

Dat fiind faptul ca tu esti plecata din tara...banuiesc ca si tie iti este dor de "acasa" si ma intelegi .

Pupici fluturashului!