Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 26 noiembrie 2008

langosi de post




inspirata de reteta Meliandei am facut azi langosii acestia deliciosi

250ml lapte soia sau apa(v-am aratat la prajitura de post cu afine pe care-l folosesc eu)
45ml ulei rapita sau floarea soarelui
500g faina
1 lingurita sare
3-4 linguri zahar+1 zahar vanilat
1 cub drojdie

ulei pentru prajit

aluatul l-am framantat la Mp si apoi dospit l-am pus pe masa unsa cu un strop de ulei si l-am impartit in 8 bucati;cu mana unsa usor cu ulei am intins aluatul subtire,chiar transparent in unele locuri:

si apoi am pus la prajit in uleiul incins,focul trebuie sa fie mare,stati langa ei ca se fac imediat:



se scot pe hartie absorbanta apoi se aranjeaza pe un platou:




se servesc cu dulceata sau zahar pudra.

3 comentarii:

Unknown spunea...

Miha spre rusinea mea eu nu am incercat niciodata langosi :P
Am sa-i incerc pe acestia, ca par simpli de facut :)

Pup

Mona spunea...

o minunatie sunt langosii...buni , buni..este un dulce pe care il fac mereu in perioada postului..eu am pe lista acum prajiturica ta cu afine..dar, am sa inlocuiesc afinele, ca nu am gasit..am sa pun alte fructe..
te pup si o seara frumoasa in continuare..

ps. te invidiez pentru peisajele de iarna atat de frumoase pe care le-ai imortalizat..superbe..albul acela atat de imaculat si pur iti aduce o liniste in suflet si o bucurie in inima..

Melianda spunea...

Ti-au iesit super langosii...cum am niste afine in congelator voi incerca prajiturica ta cu afine...pup!