Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 9 octombrie 2007

Prajitura cu banane


blat:
6oua
6linguri zahar
6linguri faina
1plic finesse,coaja de lamaie
1plic praf de copt

crema:
2plicuri budinca de smantana
850ml lapte
7linguri zahar

4 banane
sucul unei lamai
1plic glazura de tarte

se bat albusele spuma tare cu putina sare si se adauga apoi zaharul.continuam sa batem pina sta teapana spuma.se adauga galbenusurile,coaja de lamaie si faina+praful de copt.blatul de coace in forma unsa di tapetata cu faina.
intre timp se pregateste budinca.se intinde peste blat.bananele se taie felii egale si se trec prin sucul de lamaie,astfel nu se vor innegri.se aranjeaza pe blat,peste budinca.desupra se toarna glazura de tarte pregatita cu 150ml apa conform instructiunilor de pe plic.

4 comentarii:

Anonim spunea...

draga mihaela, m-am "abonat" de o vreme la retele tale care sunt absolut delicioase si originale. m-am hotarat ca pentru aveste sarbatori pascale sa incerc prajitura cu banane, insa am intampinat o mica problema in sensul ca in romania nu stiu unde as putea gasi budinca de smantana. prima idee a fost sa fac budinca clasica de vanilie in care sa inlocuiesc o parte de lapte cu smantana, dar as dori sa-ti cer sfatul: pun smantana dulce sau smantana clasica? iti multumesc si fie ca aceasta sfanta sarbatoare sa aduca pace si lumina tie si familiei tale. ioana, cluj-napoca.

mihaela spunea...

ioana draga mea poti folosi linistita budinca de vanilie.as zice sa nu inlocuiesti laptele cu smantana,eu in romania nu am prea vazut smantana de frisca asa cum este aici in germania,proaspata,la frigidere,numai din aceea uht,care nu stiu cum se comporta.

crema o mai poti face si cu nectar (suc neacidulat din orice fructe),eu am incercat varianta cu nectar piersici si deasupra piersici din compot apoi glazura de tort,pt o varianta "mai de vara" a prajiturii.

daca mai ai intrebari iti raspund cu placere.si ma bucur ca intri asa des in bucataria mea!

sarbatori pascale fericite alaturi de cei dragi.

mia spunea...

daraga mea, mi-a placut foarte mult prajitura cu banane....dar am o nelamurire...blatul il pun la cuptor si pe urma pun budinca si bananele sau merg toate odata la cuptor? multumesc mult...

mihaela spunea...

mia blatul se coace normal.apoi peste el rece se toarna budinca si cand aceasta s-a intarit se pun geliile de banane si glazura transparenta.spor la treaba!