Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 6 octombrie 2007

Cornuri cu iaurt


reteta de la Otti

300 gr faina
1 ou
50 gr zahar
200 gr iaurt
1 plic praf de copt si 1 de zahar vanilat

1 borcan mere rase(gata pregatite pentru a fi folosite la umplutura)

toate in afara de mere se framanta,la mine a mai fost cazul de faina asa ca am mai adaugat 3 linguri. tapetati masa si mainile cu faina bine si intindeti aluatul de vreo 2 cm grosime
se taie in ce forma vreti,eu am taiat fasii si umpleti cu compozitia de mere sau daca aveti chef cu dulceata sau branza.se pun in tava tapetata cu hartie si se ung cu lapte pe deasupra apoi se dau la cuptor,la 180grade pentru 25min.

3 comentarii:

Anonim spunea...

care mere? Spui la inceput ,,totul inafara de mere", dar nu se regasesc la ingrediente. Multumesc

Anonim spunea...

am facut si eu cornurile acestea, eu le-am pus rahat. copiilor le-au placut si mie de altfel, am infulecat cateva.
ieri am dat de blogul acesta si inca nu l-am "parasit", e o minunatie, abia astept sa incerc retetele de paine.
mult succes!
apropo, cum se pun merele acelea la borcan, e precizat pe undeva, pe blog?

mihaela spunea...

merele acestea la borcan se gasesc de cumparat in germania,nu le-am facut in casa niciodata,dar cred ca pe net gasesti retete asemanantoare.
sa va fie de bine cornurile si te mai astept in bucataria mea.