Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

tort cu cirese si umplutura de migdale



aluat:
300g faina
100g margarina la temperatura camerei
5linguri zahar(am cantarit ~85g)
1ou
1plic praf de copt
arome(coaja de lamaie,zahar vanilat)

1borcan compot de cirese fara zeama

deasupra
2oua
85g zahar
85g migdale macinate(eu am avut 50g migdale si 35g nuci)
pentru inceput se amesteca toate ingredientele de blat.pina rezulta o bila de aluat
care se intinde in forma de tort(26cm) pe fund si pe margini si se inteapa cu furculita in mai multe locuri.deasupra se pun ciresele(sau visine)

pentru umplutura:

separam ouale si batem spuma tare albusele,apoi adaugam zaharul,batem din nou si turnam si cele 2 galbenuse,apoi la final migdalele. compozitia rezultata se toarna peste cirese si se niveleaza
apoi se da la copt 40-45 minute la 180 grade.se acopera cu o hartie sa nu se arda deasupra(eu in ultimele 10 minute am copt prajitura numai pe rezistenta de jos a cuptorului sa fiu sigura ca e bine coapta) rece se pudreaza cu zahar sau se lasa simpla

Niciun comentariu: