Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 5 martie 2011

chec cu portocale si mac





si cum nu se poate week-end fara ceva dulce la cafea...iata ca de aceasta data am-am oprit la un chec...cu mac.

-100g unt
-100g iaurt simplu
-3 oua
-220g faina
-1 plic praf de copt
-60g migdale feliate(sau nuci)
-coaja si zeama unei portocale bio
-1 lingura miere(60g am cantarit)
-2 lingurite mac
-60g zahar

untul moale se mixeaza cu zaharul,se adauga treptat ouale,coaja rasa si zeama portocalei,mierea.pe rand incorporam iaurtul,macul,migdalele si faina +praful de copt.compozitia am turnat-o in tava de guguluf unsa si pudrata cu pesmet.

se coace la 185grade,pentru 30-35min.timpul este aproximativ,faceti mai bine testul cu scobitoarea si daca iese curata este gata.se lasa sa se racoreasca si se scoate din forma cu grija.
pofta buna!


.

6 comentarii:

Livia spunea...

Si eu chiar zilele trecute l-am facut, e foarte bun... si al tau arata sooper!

mihaela spunea...

livia e delicios intra-devar!
se pare ca itim aceleasi reviste culinare:))
week-end minunat!

Anonim spunea...

mmmm,,,,ce bunatati aici,as putea manca non-stop.Pupici!

mihaela spunea...

anonimule ma bucur ca ai trecut prin bucataria mea!te mai astept cu drag.

ada51 spunea...

Macul cum se foloseste? Trebuie cumva inmuiat, macinat ?

mihaela spunea...

ada eu cumpara macul in punga gata macinat,din real si asa l-am folosit.
reteta din revista nu specifica cum trebuie macul...asa ca eu am pus cum am avut.

spor la treaba daca-l incerci!