Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 2 septembrie 2008

muffins cu pere si suc de portocala


pt 12buc:

250g faina
1 priza sare
2 pere
100g zahar brun
1 ou
6 linguri ulei floarea soarelui
sucul de la 2 portocale(aprox.250ml)
1/2 plic praf de copt

mixam intr-un castron oul cu zaharul si uleiul,adaugam sucul proaspat stors de portocala si putina coaja razuita.incorporam faina amestecata cu praful de copt si la final perele curatete de coaja si taiate cubulete.compozitia obtinuta o impartim in tava de muffins pregatita cu hartiute.
dam la copt pentru 25min la 180grade.

2 comentarii:

Miha spunea...

Am facut si eu briosele si mi se par delicioase! Vreau sa imi fac si eu un blog in care sa postez retetele pe care le fac. Pot sa pun si reteta ta? (evident ca o sa scriu sursa)

mihaela spunea...

sigur ca le poti scrie daca spui sursa.si eu fac la fel cu retete ale altor bloguri.invatam una de la alta.

abia astept sa apara idei noi.te-am pus pe favorite.pupici