Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 28 august 2008

vinete umplute cu ciuperci


1 kg vinete
1 legatura ceapa verde
2-3 catei usturoi
400g ciuperci,proaspete
1 legatura patrunjel
sare,piper
2 rosii
cascaval razuit

vinetele se injumatatesc pe lungime si se curata de miez.se stropesc cu zeama de lamaie pentru a nu se innegri,sareaza si apoi se lasa sa stea 15min cu gura in jos.
miezul tocat se pune la calit cu ceapa verde tocata grob,ciupercile cuburi,usturoiul in 2-3 linguri ulei incins.dupa vreo 5-7 min adaugam si rosiile decojite si fara sambuuri,taiate cubulete.condimentam totul cu sare,piper si lasam inca 3-4 min pe foc.apoi adaugam patrunjelul tocat si luam cratita.lasam sa se racoreasca.

umplem jumatatile de vinete cu acest amestec si le asezam in tava unsa cu ulei,


presaram deasupra cascavalul razuit


si dam la cuptor 1h,primele 35min tava acoperita cu hartie de copt sau folie aluminiu.

3 comentarii:

Dana2dor spunea...

Buna Miha!
Suuuper vinetele tale!
Imi plac la nebunie vinetele,
asa ca in week-end voi incerca si eu reteta.
Te pupic si te voi tine la curent cu ce mi-a iesit!

mihaela spunea...

dana sper sa va placa.eu mereu caut retete noi cu vinete,ne plac mult de tot,in orice combinatie.

Anonim spunea...

super reteta ,am facut si eu este delicioasa.