Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 11 februarie 2010

muffinsi cu mar


pt 12 buc:

-250g faina
-1ou
-150g zahar
-80ml ulei
-280ml lapte batut
-1 plic praf de copt
-2 mere potrivite

mixam zaharul,oul si uleiul 2-3 min apoi adaugam laptele batut,faina,praful de copt si la final marele razuite.umplem 2/3 din formele de muffins cu aceasta compozitie si punem la copt,la 180grade pentru 25min.

8 comentarii:

Mariana spunea...

Ce bine arata!
Te rog sa ridici premiul de la mine!

CamiWitt spunea...

Iubesc tot ce este cu mere...Te rog mult de tot sa vi la cules premii. O zi buna! Cami

ana .araki spunea...

superbi!!!!yamii!!!!

Liana Morar spunea...

Ce bine ca ai revenit Miha! Chiar ma gandeam ca nu ai mai postat de ceva vreme...
Mult spor in continuare, multa sanatate si retete cel putin la fel de faine.
Te pup.

mihaela spunea...

liana draga mea am fost in ultimele 2 saptamani toti 3 raciti si abia acum am inceput sa ne revenim.am dat mai rar pe la calculator.

o seara minunata si pupici

Federica Simoni spunea...

mmm..che buoni!! già finiti??:)) ciao!

Sarea in bucate spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

Liana Morar spunea...

Ma bucur Miha ca sunteti in faza de insanatosire. Asta-i bine.
Ce sa faci...iarna isi cere tributul, cu racelile astea. Am fost si noi fetele racite de doua ori in noiembrie, dar de atunci ne-a ocolit, Doamne multam.
Iti doresc Happy Valentine's Day si sa ne intalnim pe bloguri sanatoase.

Pupici.