Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 4 septembrie 2008

calzone






este prima oara cand fac acest gen de pizza acasa.am mancat zilele trecute in oras si mi-a placut foarte mult.

aluat:
450g faina
1ou
3 linguri ulei masline
200ml lapte
1 cub drojdie proaspata
sare

umplutura:
sunca presata
125g mozzralle
200g cascaval razuit
1ou
sos de rosii+verdeturi

aluatul framantat si dopsit la Mp l-am impartit apoi in 4 bucati din care am intins cercuri si le-am uns pe jumatate cu sos de rosii.
am amestecat mozarella taiata cubulete cu cascavalul razuit si sunca maruntita,condimente si oul si am pus din aceasta compozitie pe fiecare bucata de aluat:

aducem jumatatea de aluat deasupra si apsam marginile cu furculita,facem cateva intepaturi si deasupra si punem in tava cu hartie de copt:

coacem vreo 35min:

si servim cu o bere rece langa!
pofta buna!

2 comentarii:

Mihai - Bucuresti spunea...

ce pofta mi-ai facut ... :) am sa incerc si eu. Minunate retetele tale, si bine ilustrate cu imagini. Tine-o tot asa ...

mihaela spunea...

mihai multumesc de aprecieri.incerc sa aduc retete noi si interesante in masura timpului liber.