Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 11 iulie 2008

tascute cu mere

azi a plouat mai toata ziua si m-am gandit ca nu ar fi rau sa fac baietilor mei ceva bun cu mere.reteta este simpla si se face relativ repede.



reteta de aici:


150g quark
1 plic praf de copt
6 linguri lapte
6 linguri ulei rapita sau floarea soarelui
300g faina
75g zahar pudra

3 mere
zahar,scortisoara si migdale dupa gust
stafide

merele taiate cuburi se pun la calit cu zaharul si scortisoara:

se lasa sa se racoreasca si adaugam stafidele.
intre timp amestecam toate ingredientele pentru aluat:

si il intindem pe masa infinata intr-o foaie subtiri din care taiem cerculete cu un pahar:

punem umplutura si apoi impaturim,apasand marginile cu furculita:

punem tascutele in tava tapetata cu hartie de copt:

si le dam 20min la 185 grade,cu ventilatie

reci le pudram cu zahar.

2 comentarii:

carmenhoffmann spunea...

de cum le-am vazut mi-au facut cu ochiul...imediat le-am facut si eu si am pus si pozele pe blog...imi plac retetele tale...toata ziua faci cite ceva.te pup

mihaela spunea...

si eu te pup carmen si multumesc de vizita!