Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 8 decembrie 2007

pupi de paine,pt dejun


2 oua
lapte
550g faina
1 cub drojdie
1 lingura mare miere
1 lingurita rasa sare
3 linguri margarina topita si racita

mac si un galbenus pt deasupra

se pun ouale intr-un pahar gradat si se umple cu lapte pina la 330ml.se pun apoi in Mp impreuna cu restul ingredientelor si se framanta pe prg Aluat.se lasa la dopsit,se imparte in 8 parti egale din care se intind "sireturi" si se modeleaza pupi.se ung cu galbenus ,presara mac si se pun in tava cu hartie de copt.se dau la cuptor,la foc potrivit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Arata formidabil o sa ii fac in we si eu sa fie pentru micul dejun.

mihaela spunea...

silvia spor la treaba si sper sa va placa.
un week-end minunat!

Anonim spunea...

Buna Mihalea,

Noi ne stim de pe culinar, dar au trecut ani bun de cand nu am mai dat pe acolo. Insa blogul tau il urmaresc si imi place mereu ce vad. Intoateauna ai gatit pe gustul meu deci vin aici la sigur cand caut ceva.
Acum frunzarind blogul am observat cu surpiza "Pupii" copilariei mele cu care bagam in ceata vanzatoarele de la brutarie :-). Asa le zicea bunica mea si la "oras" nu ma intelegea nimeni cand il ceream.
O zi frumosa iti doresc si spor la bucatarit.

mihaela spunea...

buna draga mea anonima

denumirea de "pupi" o stiu de la mama,probabil ca asa se spune pe la noi prin zona banatului sau pe maulul nerei de unde imi sunt radacinile!

te mai astept cu drag in bucataria mea!