Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 16 august 2008

inghetata de fistic


am facut-o acum cateva zile cand am avut musafiri,a iesit o bunatate.azi am repetat-o din nou,la noua mea masina de inghetata :)

reteta Laurei


-125 ml. frisca
-250 ml. lapte
-4 galbenusuri
-100 g. zahar
-40g fistic


Se pun intr-o oala frisca, laptele si jumatate din cantitatea de miez de vanilie si se dau in fiert.
Se bat galbenusurile cu zaharul. In crema de galbenusuri se inglobeaza laptele clocotit.apoi totul se toarna la loc in oala si se lasa sa se ingroase la foc slab

se lasa sa se raceasca compozitia si amestecam fisticul.nou ne place asa mult ca voi pune vreo 75g data viitoare,sa se simta cu adevarat.


compozitia rece se da la congelator pentru 5-6 ore.eu am facut restul la MdI:

si dupa 25min a iesit o inghetata delicioasa.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Mihaela, eu sunt innebunita dupa inghetata de fistic, iar reteta asta nu pare greu de facut. Cred ca trebuie sa o incerc cat de curand.

Unknown spunea...

Draga Mihaela si de la mine ai 7 premii pentru blogul tau minunat..Pupici!! :)

mihaela spunea...

mirela sa o incerci,e delicioasa.

mihaela spunea...

alexandra te pupic si-ti multumesc pentru premii.

Laura spunea...

Miha draga, ma bucur tare mult ca ai incercat inghetata de fistic si ca a placut tuturor!
...sa stii ca te invidiez la greu pentru masina de inghe recent achizitionata!!! :P
...glumesc, s-o stapanesti sanatoasa! :)

...chiar e o inghe delicioasa si se face si rapid...mai ales in varianta pe care ai ales-o tu: fara jumatatile de piersici "imbatate" in sosul de vin alb :)
Te pupacesc dulce, dulce...si pe fluturasul tau scump, as well! ;)