Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 25 noiembrie 2007

franzela cu faina de secara


1 cub drojdie proaspata
250ml apa
100ml lapte
1 lingurita miere
2 linguri unt/margarina
1 lingurita sare
360g faina secara
180g faina grau
1 plic,15g sauerteig



aluatul l-am facut ma MP,prg scurt si l-am lasat la dospit:


apoi am intins aluatul pe masa unsa cu 1 lingura ulei ,l-am rulat ,taiat cu un cutit ascutit



si lasat din nou 30 min la dospit:


apoi se coace la 190 grade pentru 50min.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Ce este sauerteig?
V-am admirat toate retetele, f frumoase si arata f apetisant. AM facut si eu azi paine cu branza si verdeata, excelenta!
Doresc sa stiu daca aveti vreo reteta de paine numai cu faina integrala.

Anonim spunea...

In caz ca va mai intereseaza:
sauerteig - cred ca se refera la maiaua de paine

mihaela spunea...

irina scuze,abia acum am vazut comentariu.sauerteig este un praf care se adauga in aluaturile cu faina integrala ca sa le ajute sa fie mai "aerisite" intr-u cat cresc mai greu.se poate lasa si deoparte nu e obligatoriu sa-l pui daca nu-l ai.

din pacate nu am nici o reteta numai cu faina integrala caci ai mei nu ar manca daca as face.am incercat sa fac insa cu jumate-jumate sau 2/3 integrala si 1/3 faina normala de grau si asa mai mananca.

roxana multumesc de ineterventie,ce meserie frumoasa ai!

Anonim spunea...

Multumesc si eu Mihaela:)!
Pasiunea gatitului o am de ceva vreme, insa mai nou, am invatat sa fac si paine:). Deocamdata fara masina de facut paine, dar probabil ca o sa o cumpar in viitorul apropiat. Prin urmare nu mi-a fost greu sa gasesc acest blog cu DE TOATE!! Deja am incercat o reteta de paine de aici si mi-a iesit minunat! Tine-o tot asa! Mult succes!:)
p.s. tocmai din cauza meseriei prefer sa imi cumpar masina de paine, ca sa nu mai framant atata..nu de alta dar dupa aia e greu sa canti la harpa hahaha...:)
pupici!