Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 24 august 2008

chiftelute de curcan cu ricotta



reteta de la Aliza

500g carne curcan(O pulpa)
100 g ricotta
1 ou
2 catei de usturoi
4 linguri parmezan
sare, piper
verdeata tocata


eu am fiert carnea si am facut o supica.am desprins-o apoi de pe os si am tocat-o la robot cu restul ingredientelor:

din compozitia obtinuta se formeaza chiftele cu mana putin usa cu ulei,care se prajesc in grasime incinsa:


apoi se scot pe hartie absorbanta:

sunt excelente chiar si a doua zi:

matei a mancat 2 asa caldute .
aliza pupici din partea noastra pt aceasta reteta!

2 comentarii:

alinutzika spunea...

Esti o bucatareasa desavarsita!!!Felicitari! M-am uitat la zeci de bloguri culinare si am vazut multe frumoase, dar ca si al tau niciunul!!!Abia astept sa pun in practica retetele tale.Succes si mult spor in continuare!

mihaela spunea...

alinutzika chiar ma faci sa rosesc.iti multumesc pentru vorbele frumoase!
sper sa incerci cat mai multe retete de pe blog.te mai astept in bucataria mea.