Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 28 martie 2008

cosite cu wurst,pt aperitiv








reteta de la Mudj@ahista

-500g faina
-1 cub drojdie
-1 ou
-275ml lapte
-sare
-1 lingurita miere
-35g unt
-wurst pt umplutura
-1 galbenus pt uns

aluatul l-am framantat si dospit la MP:

apoi se imparte in 10 bucatele :

se intinde frumos in forma dreptunghiulara fiecare bucatica si pune in mijloc wurstul:


se ruleaza si apoi se taie o felie cu foarfeca sau cutitul bine ascutit(in cazul meu):


apoi o alta felie care se pune in partea opusa si tot asa:


pina la final.la fel procedam si cu restul aluatului:



se aseaza in tava pregatita cu hartie de copt,ung cu putin galbenus si presara susan alb:


se coc la 180 grade:



sunt delicioase,noi le-am mancat la micul dejun:


6 comentarii:

Mona spunea...

buna mihaela !..am vazut ca m-ai vizitat, si m-am bucurat mult...te mai astept si alta data:)
imi place bucataria ta, plina de retete interesante si foarte aspectuoase..felicitari!! am sa te vizitez mai des, acum sunt obosita, am avut o zi incarcata, dar promit ca maine sa "studiez" mult mai bine...ai un ingeras tare frumusel, sa-ti traiasca :* >:D<

mihaela spunea...

mona te mai astept la mine in bucatarie,la o cafea si cu cate o reteta noua pe masa.

Edith spunea...

foarte faine ti-au iesit, miha! :)

mihaela spunea...

edith aluatul e asa pufos si bun.iar "impletitura" e chiar simpla de facut.

Anonim spunea...

Daca doresc sa gatesc ceva, iata inspiratia vine de pe pagina ta!

Esti tare priceputa si aduci inspiratie celor novici in ale gatitului.

I'm looking forward to see more!

Anonim spunea...

Multumim frumos pentru reteta! Am facut cositele de mai multe ori. Eu folosesc un cirnat mai subtire, mi se pare ca asa ies mai frumoase. :) Am incercat si cu bucati de brinza telemea si au iesit la fel de bune. Alina.