Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 14 ianuarie 2008

muffins cu amarettini


reteta de aici:

avem nevoie de:
-55g amarettini
-50g martipan
-190g faina
-1 plic praf de copt
-1 ou
-40g zahar
-60ml ulei floarea soarelui
-80ml lichior migdale


40g din amarettini se vor folosi la aluat,restul se pastreaza pt decor.se pun in robot si se maruntesc,apoi se amesteca cu ouale batute,uleiul,laptele batut,zaharul,faina,martipanul razuit,lichiorul si praful de copt.eu le-am pus toate in robot 2 min la viteza1:


aluatul se repartizeaza in tava pregatita cu hartiute(scrie ca sunt 12 portii,mie mi-au iesit mai putine)

se coc 20min apoi se lasa 5 min la odihnit in tava si se scot.
sunt delicioase si amarettini impreuna cu lichiorul le dau un gust divin.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Asi vrea si eu sa fac acesti muffins cu amarettini dar nu stiu cit lapte batut imi trebuie.

mihaela spunea...

120ml lapte batut.voi modifica imediat si la reteta.multumesc ca mi-ai atras atentia!