Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 7 octombrie 2007

Pizza cu sunca si masline


pentru aluat
300g faina alba
20g drojdie
1/2 ceasca apa
1/2 ceasca lapte
2-3 linguri ulei
sare

pentru deasupra
masline
200g sunca presata
100g cascaval
1doza rosii in suc
2 cepe
un catel usturoi
sare,piper,condimente

pentru aluat am pus laptele si apa intr-un castronas,am incalzit putin si am pus inauntru drojdia si o lingurita de zahar.dupa 20 min am amestecat cu faina,uleiul si sare si am lasat la dospit. intre timp am pregatit sosul :am pus in robot ceapa,rosiile in suc si usturoiul si le-am amestecat pina a rezultat o pasta.am condimentat cu sare si piper si amestec pentru pizza. am intins aluatul in tava si l-am mai lasat sa stea si acolo 20 min.peste aluat pus cateva linguri bune de sos apoi sunca fasii,maslinele taiate in 2 si cascaval.am copt la foc tare.

azi am refacut reteta si am tras si cateva poze:
ingredientele pt aluat(am folosit numai apa):


pe care l-am framantat la MP:


apoi l-am pus la dospit:


si am intins aluatul in 2 tavi,pregatite cu hartie de copt:


deasupra punem sunca:


cascavalul si maslinele:


si se coace:


se serveste cu un pahar de bere :)

Niciun comentariu: