Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 7 martie 2008

tocanita de porc cu praz si castraveti murati


reteta de aici:

2 cepe
3 linguri ulei
5-600g carne porc
sare,piper
1 lingurita boia dulce
2 linguri pasta tomate sau 150ml sos rosii
1 lingura faina
5 castraveciori potriviti de mari
1 praz


in uleiul incins prajim carnea taiata cubulete pe toate partile:

adaugam przul si ceapa tocate, sare,piper,boia:

si lasam cateva minute bune,acoperit,sa se dinstuie.apoi adaugam sosul de rosii si faina amestecata cu cateva linguri de apa,1/2 l apa sau supa de legume si lasam acoperit sa fiarba 35min:

apoi am pus catraveciorii taiati si am mai lasat 10-15min:

gustam de sare,piper,adaugam ceva verdeturi tocate si servim cu orez.

2 comentarii:

Edith spunea...

Interesanta reteta! Nu am facut pana acum mancare cu castraveti murati desi am tot auzit de ea.. Poate o sa o incerc pe a ta :)
Spune-mi te rog, castraveciorii sunt in otet sau saramura?
Poop!

mihaela spunea...

edith e foarte buna mancarea,recunosc ca si eu ama avut inima stransa si ma gandeam ca poate nu ne va placea,dar s-a dovedit contrariul.am lins farfuriile :)
castraveciorii sunt in otet cu marar si alte buruieni pe langa.
sper sa va placa daca o vei incerca!