Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 19 august 2008

prajitura cu visine si capac de migdale

si in sfarsit a 3-a,sngura care am taita-o felii.


100ml smantana dulce
200g+75g zahar
200g fulgi migdale
250g unt moale
5 oua
1 plic praf de copt
400g faina
4 linguri smantana dulce
1 compot visine

100ml smantana dulce se pun la fiert cu 75g zahar si cand acesta s-a dizolvat:

adaugam fulgii de migdale si lasam sa fiarba pina cand se leaga bine:

intre timp pregatim aluatul:am mixat la robot ouale intregi cu zaharul,untul si smantana(cele 4 linguri) apoi am adaugat faina si praful de copt:


intindem aluatul in tava tapetata cu hartie de copt si deasupra presaram visinele bine stoarse de zeama:

urmeaza capacul de migdale:

si dam la cuptor 40-45min la 175grade:

rece taiem felii cu un cutit foarte ascutit si cu lama subtire.

2 comentarii:

Florina Bucur spunea...

Acum 1/2 ora am scos prajitura din cuptor,casa miroase nemaipomenit de bine.E o prajitura simpla si foarte gustoasa(intre timp s-a si gustat:).Vredict:foarte buna....sa mai faci, mami...
Mihaela, multumim pt reteta
Uzez des de blogul tau si de fiecare data efectul e maxim.Merci

Florina Bucur spunea...

Acum 1/2 ora am scos prajitura din cuptor,casa miroase nemaipomenit de bine.E o prajitura simpla si foarte gustoasa(intre timp s-a si gustat:).Vredict:foarte buna....sa mai faci, mami...
Mihaela, multumim pt reteta
Uzez des de blogul tau si de fiecare data efectul e maxim.Merci