Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 11 iulie 2008

chiftele de dovlecel cu parmezan



am primit un dovlecel de gradina de la prietena mea si m-am tot gandit ce sa fac cu el.in cele din urma am facut aceste chiftelute la cuptor,delicioase....s-au terminat imediat.


1 dovlecel,cam 1kg
100g parmezan
100g pesmet
1 ou
1 ceapa
verdeata tocata
sare,piper

dovlecelul se razuieste pe partea mare de la razatoare si se presara cu sare,apoi lasa sa stea o ora pentru a lasa zeama.

se stoarce bine si amesteca cu ceapa tocata fin,parmezanul,pesmetul,oul si verdeata tocata,ceva sare si piper:

se formeaza chiftelute si pun in tava pe hartie de copt:

se dau la cuptor pentru 45min la 185 grade:

se servesc cu tzatziki

2 comentarii:

ancadoc spunea...

Buna,
Tie nu si s-au cam lipit chiftelutele? Ai uns tava cu ulei? peste hartia de copt ai mai pus ceva?
O zi buna!

mihaela spunea...

anca eu le formez cu mana unsa cu ulei.uite ca din graba am uitat sa spun asta.nu trebuie unsa hartia de copt cu nimic.