Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 16 septembrie 2008

empanadas


impreuna cu tarta scrisa ieri le-am avut sambata la iarba verde.au fost numai bune la o bere pina s-a incins grilul :)

aluat:
250g faina
1ou
125g unt
1/2 lingurita sare

umplutura:
10-15masline negre
1 doza peste in suc propriu
3-4 fire ceapa verde

pentru aluat amestecam ingredientele si-l lasam impachetat in folie 30min la rece.apoi intindem o foaie subtire si taiem cercuri cu gura unui pahar.
pentru umplutura am amestecat ceapa verde maruntita cu pestele si maslinele tocate.am pus pe fiecare cerc putina umplutura si am apasat cu o furculita marginile.le-am asezat in tava pregatita cu hartie de copt


si le-am dat la cuptor 15min.

Niciun comentariu: