Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 20 aprilie 2008

galusti dospite cu prune

reteta de aici:

500g faina
1 cub drojdie
100g zahar
putina sare
1 ou
40g unt
coaja unei lamai Bio

100g unt,pt forma
prune proaspete sau din compot
zahar pudra

din toate ingredientele am facut un aluat dospit:

pe care l-am impartit apoi in 9 bucati:

am pus pe fiecare cate 3-4 jumatati de pruna din compot:

si am format galuscute mici,rotunde:


am topit in forma care vor sta galustile cele 100 g unt,le-am tavalit pe fiecare in parte:


apoi le-am lasat inca 15-20min la dospit.am preincalzit cuptorul si le-am copt la 175 grade,ultimele 10min la rezistenta de jos:

se pot servi cu sos de vanilie sau simple,pudrate cu zahar.am incercat sa surprind cat sunt de pufoase caci gustul este foarte bun!

4 comentarii:

Mona spunea...

tare interesante galustile acestea...imi plac mult !!..nu am facut asa dospite niciodata...mereu am facut din cele fierte si apooi date prin pesmet...am retinut reteta...multumesc :))
pupici :P

Mona spunea...

Mihaela, de fapt venisem pe la tine sa-ti spun ca anul acesta Iepurasul a sosit mai repede !!...ti-a adus din partea mea un mic cadou :)
treci pe la mine , si ai sa-l vezi :)
pupici :P

Anonim spunea...

da mi se par si mie ok!le voi face!dar le voi umple cu visine!interesant!imi scriu reteta!bravo!

Andreea Crisan spunea...

Ce frumos arata ! trebuie neaparat sa incerc si eu :)