Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 12 martie 2008

Muffins cu branza si cascaval


reteta de la Seima

-160g faina
-1/2 plic praf de copt
-2 oua mici
-50ml ulei
-100ml lapte
-70g branza vaci
-30g cascaval


se mixeaza intr-un bol toate ingredientele:

si va rezulta o compozitie

care se repartizeaza in forma de muffins pregatita cu hartiute.se presara deasupra putin susan:

se coc la foc potrivit pina se auresc:

sunt foarte pufoase.din aceasta compozitie ies 10 muffinsi.

3 comentarii:

Ioana.Nagy spunea...

Am facut aseara aceste Muffins-uri pentru a incerca tava cea noua. Pina acum nu am avut asa ceva dar nu am putut rezista tentatie cand am vazut retetele tale minunate. Eu am pus in ele si frunze de ceapa verde au iesit foarte bune. Am mincat o parte din ele la micul dejun astazi. De abia astept sa mai fac o reteta noua de Muffins. Tu vad ca folosesti tava obisnuita din teflon. Poti sa imi zici daca o preferi pe asta sau cele de silicon. Eu mi-am cumparat una de teflon pentru 12 muffins si am folosit hartiute in ea. Cea de silicon era dublu la pret si era doar pentru sase muffinsuri.

mihaela spunea...

pai am si teflon si silicon si una care e cu margini de teflon si gaurile pt aluat de silicon asa ca pot sa fac o comparatie cat de cat.
la cele de siliconm nu ai nevoie de hartiute dar dupa 2 min trebuie scoase muffins-urile afara din forma ca transpira si se umezeus usor,nu stiu cum sa zic.

la cele de teflon e mai mult de munca daca nu gasesti hartiutele caci trebuie unse si pudrate cu faina.
la gust insa nici o diferenta.eu una tot ce am silicon am luat la oferta cu 2-3 euro caci altfel la pret intreg ar fi fost numai un moft.

week-end placut si spor la folosit noua tava de muffinsuri!

Ioana.Nagy spunea...

Multumesc de explicatii. M-am descurcat foarte bine cu hartiutele, asa ca pe moment nu cred ca are rost sa investesc intr-o alta tava. Multumesc de explicatii. Ioana