Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

joi, 3 iulie 2008

chifle cu branza si verdeata









reteta de la Maya

500g faina
1 cub drojdie
270ml lapte
1 lingurita sare
1 lingurita zahar
30ml ulei masline

branza feta
1 ou
verdeturi (ceapa ciorii sau busuioc)


aluatul l-am framantat si dospit la MP:

branza razuita se amesteca cu verdeata si galbenusul:

se intinde apoi o foaie potrivit de groasa si taie patrate peste care punem umplutura:


se modeleaza painicile:



care se pun in tava pregatita cu hartie de copt si se lasa inca 10min:


se ung cu galbenus si presara ceva seminte de mac:


apoi se coc la 180 grade cam 25min:


sunt foarte pufoase,la noi s-au mancat toate ieri

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mihaela, am facut si eu chiflele astea ale tale. Chiar sunt foarte bune, numai ca la mine s-au cam desfacut si branza a iesit. Da' nemancate nu au ramas. O sa postez si eu zilele astea (poate chiar maine), ca sa vezi cum mi-au iesit.

mihaela spunea...

mirela ma buucr ca v-au placut.importnt este sa le strangi bine sa nu se dezlipeasca la copt.