Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 21 iunie 2008

paine greceasca cu iaurt



este o paine extrem de pufoasa si cu un gust minunat.de aceasta data nu am avut susan pt presarat deasupra.

reteta de aici:


750g faina
150ml iaurt simplu
150ml lapte
150ml apa
1 cub drojdie
2 oua
1 lingurita cu varf sare
75ml ulei
1 lingurita zahar


aluatul l-am framantat si dopit la MP


apoi impartit in 3 bucati


din care am intins o foaie pe care am apasat-o din loc in loc si lasat din nou la dopit 25min.apoi am dat-o la copt la 185 grade:

se poate unge cu o lingura de lapte condensat si presara ceva susan .

2 comentarii:

Anca spunea...

Am facut azi reteta asta. Este grozava!
Am facut cateva modificari din ratiuni subiective:
- am folosit doar 500 g faina
- s-a terminat uleiul de floarea soarelui, deci am folosit 20 ml floarea soarelui si 30 ml ulei de masline, si am simtit nevoia sa adaug si nitel unt (o feliuta subtirica)
- am aruncat inauntru si niste seminte de in
- am uns painea cu ou, dar nu i-am mai adaugat seminte.
A crescut tare tare frumos, aluatul se lucreaza foarte usor, mi s-a parut cel mai "indemanos" aluat facut vreodata.
E grozava reteta, o voi repeta cat de curand! Multumesc
Anca

mihaela spunea...

anca ma bucur ca ai incercat-o.este intr-adevar o reteta delicioasa!