Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

luni, 8 octombrie 2007

tarta cu carne tocata si ciuperci


aluat:
1lingura patrunjel verde tocat
1ou
125g unt
250g faina
1lingurita (rasa) sare

deasupra
1ceapa mare
50g bacon
250g ciuperci
250g carne tocata
200ml smantana
2oua
sare,piper
50-70g cascaval

pentru aluat se amesteca toate ingredientele(eu le-am amestecat cu mana),apoi se da coca rezultata la rece pentru 30min.
pentru umplutura:

am pus la calit,intr-o cratita antiaderenta sunculita taiata fin,apoi carnea tocata si ceapa taiata fin.nu a fost nevoie sa pun ulei caci a lasat carnea putin suc.am pus ciupercile si am calit totul 10 min.la final am condimentat cu sare si piper si am lasat amestecul la racit.aluatul se intinde in forma de tarta(26cm) unsa si tapetata cu faina si am pus tava la copt 8-10min la 175grade.

intre timp am amestecat ouale cu cascavalul razuit si smantana dulce. am pus peste foaie compozitia de carne,deja rece si am turnat deasupra amestecul de ou. se coace 45min la 180grade

2 comentarii:

Edith spunea...

Am facut si eu tarta :) a iesit f buna. Numai ca eu am gasit-o pe blog-ul Cristinei - O mie si una. Acolo ce-i drept scria reteta de la s_tana dar nu am stiut cine e :D

mihaela spunea...

ma bucur ca ti-a placut.eu mereu fac tarte sarate,ne plac mult de tot.