Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

miercuri, 5 noiembrie 2008

strudel cu visine



o reteta fulger pt musafirii care m-au anuntat cu 3 ore inainte ca trec pe la noi:

1 foetaj proaspat
1 compot visine

1 budinca vanilie sau 35g amidon

2 plicuri zahar vanilat

2 linguri zahar pudra


visinele se fierb cu tot cu suc cu budinca sau amidonul si zaharul pina se ingroasa.se lasa la racit bine de tot,eu am profitat de frigul de afara si am lasat cratita pe terasa.
se toarna apoi pe mijlocul foii aceasta umplutura:

se aduc marginile pe interior si se suprapun,apasand di capetele bine si se intoarce cu ajutorul foii de copt cu fata in sus.se cresteaza in cateva locuri.se pune la copt la 200 grade,pt 20min.se lasa sa se racoreasca si se taie felii,apoi se pudreaza cu zahar.

4 comentarii:

Alecsandra spunea...

Foarte aratoasa prajiturica. Mai poti explica inca o data modalitatea de rulare/ impachetare? Si nu am inteles bine: budinca o torni peste compot si fierb impreuna, nu? Pana la ingrosare...
Multumesc frumos!

mihaela spunea...

buna alecsandra
scuze daca nu am fost prea explicita uite aici am o varianta pas cu pas:

http://mihaela-bunatati-din-bucataria-mea.blogspot.com/2008/02/strudel-cu-mere-si-stafide.html

da,din budinca si compot fierbi o compozitie groasa care se lasa bine la racit,ca altfel se inmoaie foetajul si nu-l mai poti intoarce.

spor la treaba,sper sa va placa!

mariana spunea...

Pentru ca nu am gasit unde sa-ti scriu o fac aici:LA MULTI ANI CU BUCURIE,SANATATE SI TOT CE ITI DORESTI TU SA TI SE IMPLINEASCA!cu drag pt.aniversarea onomasitici de miine!

Anonim spunea...

Stimata Doamna,

Imi face mare placere sa va anunt ca Festivalul Blogurilor Gustoase si-a desemnat castigatorii, iar dumneavoastra ati castigat premiul special oferit de Gustos.ro pentru rezultate deosebite in cadrul Festivalului.

Doresc sa va felicit din tot sufletul pentru castigarea acestui premiu. Echipa Gustos.ro v-a pregatit si un widget, pe care il puteti afisa pe blogul dumneavoastra si care va certifica drept castigatoarea acestei categorii la Festivalul Blogurilor Gustoase, si o diploma electronica, pe care o puteti printa.

Pentru a va putea transmite widgetul si diploma, va voi ruga sa ma contactati pe adresa de e-mail support@gustos.ro.

Inca o data, intreaga echipa Gustos.ro va multumeste pentru participare si va felicita pentru premiul obtinut!

Cu drag,

Alina Marin,
Project Manager Gustos.ro