Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

marți, 18 noiembrie 2008

flori cu scortisoara si gem


250g faina
125g unt
100g zahar
1ou
1 lingura scortisoara

se amesteca toate



pina avem un aluat fin


din care se taie cu forma flori,jumatate simple,jumatate cu gaura.se pun in tava cu hartie de copt si le dam 8-10min la 175grade,cu ventilatie:

le lasam sa se racoreasca si lipim cate 2 cu gem de mure.


se pot pudra cu zahar.eu le.am lasat simple.sunt minunate dupa 1- 2 zile,cand foile s-au inmuiat putin.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Am descoperit de curand blogul tau si ma tot minunez de cate bunatati stii sa faci. Am ce invata! Multumesc de idei. Imi prind foarte bine.

mihaela spunea...

claudia nici nu stii cat de fericita sunt ca ai cate ceva de invatat de aici.
te pup si sper sa-i incanti pe cei dragi tie cu retetele facute.

FALINA spunea...

An notat reteta si in curand o voi face. Am sa-ti arat poze cand le fac. Salutari din departari....

mihaela spunea...

falina bine ai venit in bucataria mea.
in curind cred ca voi trece si eu pe la tine cu o groaza de intrebari.am vazut ca esti din spania-alicante si cum vrem sa venim in curand in zona ta mi-ar fi de folos putin ajutor.
pupici

FALINA spunea...

Uite ca azi m-am hotarat sa fac acesti biscuiti impreuna cu bucatareasa mea cea mica de 5 anisori. Sunt foarte buni biscuitii ( chiar si foi fara gem sunt minunati). Fetei i-au placut mult de tot. Am facut deja pofta la prieteni si maine iau la munca sa vad ce zic fetele. Oricum biscuitii sunt de nota 10...
Salutari si felicitari...

FALINA spunea...

Miha iti trimit poze in e-Mail ok??? Un pupic.