Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vineri, 1 februarie 2008

painici cu faina integrala de grau


reteta este de fapt pt covrigi dospiti dar azi a fost prea frumos afara ca sa stau sa-i bibilesc si am facut repede painici apoi am fugit in parc.

maia:
-1 cub drojdie
-275g faina integrala de grau
-200ml lapte

aluat:
-200g faina grau
-275g faina integrala de grau
- sare
-1 lingura miere
-1ou
-200ml apa

pt deasupra:
-200ml apa
-1 plic bicarbonat

pt inceput am pus ingredientele de maia in Mp si le-am framantat usor


am lasat 1h la dospit.apoi au urmat restul pt aluat si am framantat la prg scurt,cu dospire:

se face din aluat un sul:


care se taie in 8-10bucati:

se modeleaza painici care se cresteaza:

se mai lasa 30min la dospit:

apoi se pun in tava cu hartie de copt,se ung cu amestecul de apa fiarta+ bicarbonat si se dau la cuptor:

se coc la foc potrivit.

Niciun comentariu: