Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

tocanita din limba de vita cu vin si bacon


-800-1000g limba de vita
-4 cepe mari
-250g ciuperci felii,din conserva
-5 catei usturoi
-1 morcov mare
-200g bacon tocat marunt
-200ml vin rosu
-200ml sos de rosii
-1 lingura boia dulce
-sare,piper,verdeata tocata

limba se pune la fiert pt 2 ore,pina cand este moale.se curata apoi de pielea alba si se taie felii potrivite.
in 2 linguri ulei masline se caleste baconul impreuna cu ceapa,usturoiul si morcovul si ciupercile taiate marunt.se adauga limba si dupa cateva minute bune se stinge cu vinul.lasam sa se evapore 2-3 min apoi pune sosul de rosii,apa si 2 -3 foi dafin si lasam sa fiarba la foc potrivit pina scade sosul.il legam cu putin amidon si lasam cateva min pe foc sa se ingroase ,pina la consisitenta dorita.condimentam cu sare,piper,adaugam verdeata tocata.servim cu orez sau paste.

7 comentarii:

dana2dor spunea...

Waw, Mihaela, imi place la nebunie tocanita asta!! Arata atat de apetisant... Mi-ai dat o idee grozava... Multumesc si un we minunat!

Daniela Addario spunea...

Buna tocanita ta, cred ca am mincat limba de vita ultima oara, acum vreo 7 ani...
Un joculet te asteapta la mine...
Pupici si week-end placut !

Ceska777 spunea...

Unde ai gasit sa cumperi limba de vita? La metzger sau in supermarket?

Ceska777 spunea...

Si mai am o intrebare: pe masura ce le postezi apar toate retetele in cuprins in stanga blogului? Sau nu se actualizeaza?

mihaela spunea...

limba am gasit-o in real.
apar in stanga blogului numai daca le indexez eu...si in ultimul timp am fost cam lenesa si nu am indexat.

o zi frumoasa!

Ceska777 spunea...

Ooooooooo, Miha! Stiu ca e munca nu gluma sa tii blogul dar te rog poate pui la index toate bunatatile. Eu cum vad ceva mi le "copiez" sa le pot face si eu dar de multe ori trebuie sa revin pe blog si nu le mai gasesc. Daca se poate evident... Vineri merg la Real si caut si eu limba. Sa vedem ce mai zice sotul la asa ceva ca de ficat si creier fuge!

Laura spunea...

M-ai salvat cu reteta asta. Aveam limba in congelator si cum ai sunt reticenti la ceva nou, nu prea aveam idee cum sa o gatesc.