Despre mine

sotie si mamica fluturasului Matei

Postări populare

aici poti cauta printre retetele de pe blog


Schnäppchen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

duminică, 4 noiembrie 2007

piept de pui umplut, la cuptor



~5-6 piepti de pui
~1borcan ciupeci
~100g crema de branza
~sare,piper,verdeata tocata
~1 ceapa mai mare
~200g sunculita(bacon)



intr-o lingura unt se caleste ceapa si ciupercile tocate(eu de lene le-am tocat la robot) apoi spre final se adauga sare,piper,verdeata.se lasa sa se raceasca putin si se amesteca cu crema de branza.rezulta o pasta care se intinde peste carnea de pui usor batuta si condimentata
se ruleaza pieptii si se imbraca in fasii de sunca(pe primul l-am prins cu itori dar mi-am dat seama ca merge foarte bine fara)
se pun in forma



si stropesc cu putin ulei de masline si le-am tinut la cuptor 50 min la 185



si am facut rapid un sos:
am calit in ceva ulei stors de la rulade 2 cepe mici rosii si am stins cu putina supa si dupa 1-2 clocote am pus faina si 1 cutie smantana groasa,sare,piper,verdeata si am bagat la mixerul bat.

Niciun comentariu: